Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

Autor: Martin Machek, Hana Machková

  • Kód produktu: 92987
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 208
  • Vazba: brož., 16,5 x 24 cm
  • ISBN: 978-80-271-3006-1
  • Datum vydání: listopad 2021
  • Běžná cena s DPH: 299 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -30 Kč
  • Vaše cena s DPH: 269 Kč
ks
    V prodeji

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.

Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Chcete se na něco zeptat?