Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii
Autor: Joan Magretta
- Kód produktu: 6258
- Nakladatelství: Management Press
- Počet stran: 232
- Vazba: váz., 165 x 235 mm
- ISBN: 978-80-7261-251-2
- Datum vydání: říjen 2012
- Běžná cena s DPH: 429 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -43 Kč
- Vaše cena s DPH: 386 Kč
Přehledné shrnutí nejvýznamnějších Porterových koncepcí v oblasti konkurenčního jednání organizací a strategie v jednom svazku. Dlouholetá Porterova spolupracovnice a editorka díla této „zakladatelské“ osobnosti zasazuje Porterovy myšlenky do společného kontextu a naznačuje, jak jich využít v praxi k dosažení konkurenčního úspěchu. Zároveň uvádí na pravou míru nejčastější případy nepochopení a dezinterpretace Porterových názorů. Součástí knihy je původní obsažný rozhovor s M. Porterem a slovníček jeho klíčových pojmů. Překlad z angličtiny Irena Grusová.
Kniha se tak může stát spolehlivým průvodcem každého přemýšlivého manažera na cestě poznání i tvorby a realizace strategie. Díky své mimořádné čtivosti tak umožní vůdčím představitelům organizací všech typů osvojit si Porterovy myšlenky o konkurenci a strategii a uplatňovat je tak, aby dosáhli udržitelné konkurenční výhody a konkurenčního úspěchu v turbulentních a nejistých časech.
Kniha se tak může stát spolehlivým průvodcem každého přemýšlivého manažera na cestě poznání i tvorby a realizace strategie. Díky své mimořádné čtivosti tak umožní vůdčím představitelům organizací všech typů osvojit si Porterovy myšlenky o konkurenci a strategii a uplatňovat je tak, aby dosáhli udržitelné konkurenční výhody a konkurenčního úspěchu v turbulentních a nejistých časech.