Mysli jako Zuckerberg - pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook
Autor:
- Kód produktu: 6273
- Nakladatelství: Management Press
- Počet stran: 240
- Vazba: váz., 16x23 cm
- ISBN: 978-80-7261-264-2
- Datum vydání: listopad 2013
- Běžná cena s DPH: 349 Kč
- Zvýhodnění on-line: 15%
- Ušetříte: -52 Kč
- Vaše cena s DPH: 297 Kč
Není pochyb o tom, že Mark Zuckerberg změnil svět – zásadním způsobem změnil to, jak více než sedmina světové populace komunikuje, navazuje kontakty, baví se a přijímá informace. Autorka, sama významná inovátorka v oblasti sociálních médií, určuje a odkrývá principy, které leží v základech meteorického vzestupu Facebooku. Přináší zasvěcený vhled do „zákulisí“ jedné z nejrychleji rostoucích firem současnosti i do stylu myšlení a práce jejího zakladatele a šéfa a rovněž celou paletu poznatků, postřehů a inspirací pro ty, kteří také chtějí zanechat ve světě svůj otisk, vybudovat jedinečnou firmu a vést ji po dráze dlouhodobé ziskovosti a trvalého růstu. Překlad z angličtiny Irena Grusová.