Mzdové a daňové změny od počátku roku 2025 v praxi mzdové účetní
Určeno pro: mzdové účetní a personalisty
Program smeináře:
- změny v zákoníku práce, roční zúčtování daní, změny v sociálním a zdravotním pojištění přijaté v závěru roku 2024 a platné od 1.1.2025, srážky ze mzdy, případně ostatní novely přijaté do data konání semináře
- minimální mzda, průměrný výdělek pro rok 2025 aktuální stav a vývoj v roce 2024, dopad do mzdového účetnictví pro rok 2025
- novinky v oblasti pracovního práva • pokud bude přijata avizovaná flexi novela Zákoníku práce, tak budou probrány základní podstatná ustanovení této novely
- změny v oblasti daně z příjmů • změny u srážkové daně u DPP a zaměstnání malého rozsahu
- roční zúčtování daní za rok 2024 • problematické oblasti při provádění ročního zúčtování daní u zaměstnanců
- zdaňování zaměstnaneckých benefitů v roce 2025
- srážková daň
- změny v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr • chaotický průběh roku 2024 a co platí od 1.1.2025 • limit u DPP – pro rok 2025 11499,- vysvětlení a příklady • limit u DPČ a zaměstnání malého rozsahu-hranice 4499,- a příklady
- problematické situace a novinky v oblasti zdravotního a sociálního pojištění, sleva pro starobní důchodce od 1.1.2025
- nové elektronické tiskopisy v SP • způsoby odesílání a tiskopisy u zaměstnavatele
- srážky ze mzdy v roce 2024 a 2025 • exekuční příkazy u DPP • exekuce dle pravidla 4EX od 1.10.2024
- změny v insolvencích od 1.10. 2024
- cestovní náhrady 2025 • stravné a stravenkový paušál
- výpočet dovolené v problematických případech
- aktuality ke dni konání semináře
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 14. února 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21336
- Stav: Připravujeme