Mzdové aktuality a novela zákoníku práce a jeho aplikace v praxi
Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty a všechny zájemce, kteří chtějí získat přehled o všech změnách v této oblasti
Změny v zákoníku práce a jejich aplikace v praxi
- Postup při elektronickém uzavírání pracovněprávních vztahů (§ 21)
- Informační povinnost zaměstnavatele vůči zaměstnanci při vzniku pracovního poměru - § 37 ZP
- Informační povinnost při vzniku dohod o pracích mimo pracovní poměr
- Informační povinnost vůči zaměstnancům vysílaným na území jiného státu
- Zásadní změny se dotýkají dohod o pracích mimo pracovní poměr. Nárok na dovolenou až od 1.1.2024 – podmínky, příklady nároku na dovolenou u DPP a DPČ • čerpání dovolené • náhrada odměny za nevyčerpanou dovolenou
- Nárok na příplatkové odměny - §§ 115 až 118 ZP a jejich výpočet
- Rodičovská dovolená (§ 196) • pružné uspořádání práce ( § 241)
- Práce na dálku (§ 317) a paušální náhrada nákladů
- Nad rámec transpozice směrnic se novelizuje v zákoníku práce problematika doručování s ohledem na digitalizaci a potřeby praxe (§ 334 a násl.)
Průměrný výdělek a jeho použití
- Výpočet průměrného hodinového výdělku u pracovního poměru a především u dohod o pracích mimo pracovní poměr, praktické příklady, výpočet průměrného měsíčního výdělku
Překážky v práci u dohod o pracích mimo pracovní poměr
Rozvrhování pracovní doby podle zákoníku práce u pracovního poměru a dohod o pracích mimo pracovní poměr
- Vyrovnávací období • harmonogram směn • formy seznámení zaměstnance s harmonogramem směn • nerovnoměrně rozvržená týdenní pracovní doba • pružná pracovní doba • konto pracovní doby a především harmonogram směn u dohod o pracích mimo pracovní poměr
Aktuální informace ke dni konání semináře
diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 24. října 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26004
- Stav: Připravujeme