Mzdové aktuality v roce 2023 a správné postupy zaměstnavatelů
Určeno pro: mzdové účetní
přehled nových platných právních předpisů od 1.11.2022 a v roce 2023
otcovská dovolená - § 196a zákoníku práce, otcovská poporodní péče
vyhláška č. 452/2022 Sb. – pracovnělékařské prohlídky
výpočet průměrného výdělku a jeho formy
- které příjmy se započítávají
- pravděpodobný výdělek
- jak zjistit průměrný výdělek u DPP
náhrada za ztrátu na výdělku a její výpočet nejen u pracovního poměru, ale i u dohod o pracích mimo pracovní poměr
výpočet nároku na dovolenou po ukončení mateřské dovolené a další komplikované situace při výpočtu nároku na dovolenou
- jak správně řešit přeplatek na dovolenou
- kdy může zaměstnanec žádat o převod zůstatku dovolené z běžného roku do dalšího roku?
- kdy musí zaměstnavatel převést zůstatek dovolené do dalšího roku/dalších let?
prokazování přípravy na budoucí povolání, náležitosti potvrzení o studiu
nezabavitelná částka v roce 2023 a její výpočet
zaměstnanecké benefity – druhy benefitů, zdroj jejich úhrady, odvod pojistného
upozornění na informační povinnost vůči zaměstnanci před prvním uplatnění slev na pojistném
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 8. června 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 19787
- Stav: Připravujeme