Mzdové účetnictví na počátku roku 2025 • změny v oblasti pojištění, daní i pracovního práva • prezenčně i on-line
Určeno pro:Mzdové účetní, personalisty a všem dalším zájemcům o získání informací souvisejících s aktuálním i budoucím stavem legislativy v oblasti mzdového účetnictví
Obsah: Změny ve mzdách, dani z příjmů, sociálním a zdravotním pojištění na začátku roku 2025. Výklad a praktické příklady.
- Průměrná měsíční mzda, její význam pro stanovení aktuálních veličin ve mzdovém účetnictví
- Minimální mzda a zaručený plat, aktuální stav a vývojí, dopad do mzdového účetnictví
- Novinky v oblasti pracovního práva
- Změny v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
- Výpočet dovolené v problematických případech
- Změny v oblasti daně z příjmů
- Zdaňování zaměstnaneckých benefitů
- Srážková daň
- Problematické situace a novinky v oblasti zdravotního a sociálního pojištění
- Zaměstnání malého rozsahu
- Srážky ze mzdy v roce 2024 a 2025
- Cestovní náhrady v roce 2025
- Aktuality ke dni konání semináře
- Diskuze • odpovědi na dotazy
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 30. ledna 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26415
- Stav: Připravujeme