Powered by Smartsupp

Mzdové účetnictví • podzimní aktuality a očekávané novinky pro rok 2026 v teorii a příkladech

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty a všechny další zájemce o získání aktuálních informací souvisejících s aktuálním i budoucím stavem legislativy v oblasti mzdového účetnictví.

Aktuality v oblasti mezd, pracovního práva, daně z příjmů, sociálním a zdravotním pojištění pro 2. pololetí 2025 a očekávané novinky 2026. Výklad a praktické příklady.

  • Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatelů od 1. 1. 2026
  • Novela zákoníku práce v praxi
  • Jiné důležité osobní překážky v práci po novele
  • Srážková daň
  • Průměrná měsíční mzda, její aktuální a předpokládaná budoucí výše a význam pro stanovení aktuálních veličin ve mzdovém účetnictví
  • Minimální mzda a zaručený plat • aktuální a budoucí stav • dopad do mzdové praxe
  • Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
  • Kontrola čerpání dovolené • přečerpaná a nedočerpaná dovolená
  • Zdaňování zaměstnaneckých benefitů
  • Problematické situace a očekávané změny v oblasti zdravotního a sociálního pojištění
  • Zaměstnání malého rozsahu a DPP z pohledu plateb pojištění
  • Srážky ze mzdy v roce 2025
  • Aktuality ke dni konání semináře
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 22. září 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26550
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 590 Kč Objednat