Powered by Smartsupp

Mzdové účetnictví pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní v teorii a praxi • třídenní speciál • 19. 3., 20. 3. a 21. 3. 2024

Určeno pro: začínají a pokročilé mzdové účetní z praxe, které potřebují získat jistotu pro svou práci, živnostníky, kteří mají zaměstnance, finanční účetní, kteří by chtěli rozšířit své znalosti o vedení mezd zaměstnanců, personalisty, vedoucí pracovníky a všem ostatním, kteří chtějí mít aktuální informace z této oblasti

Účastníci obdrží ZDARMA publikaci "Abeceda mzdové účetní 2024" (ANAG, 01/2024 v hodnotě 859, - Kč) a ukázkové číslo časopisu "Mzdová účetní"

Seminář se koná ve dnech 19. 3., 20. 3. a 21. 3. 2024

Teoretická část:

  • vznik • změny a skončení pracovního poměru
  • náležitosti pracovní smlouvy
  • novela zákoníku práce
  • dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr • aktuální změny
  • základní mzdové výpočty
  • průměrný výdělek • příplatky a náhrady mzdy • dovolená
  • zálohová a srážková daň • daňové slevy • daňové zvýhodnění
  • roční zúčtování daně
  • zdravotní pojištění
  • sociální a nemocenské pojištění • aktuální změny v roce 2024
  • důchodového pojištění • ELDP (evidenční listy důchodového pojištění)
  • srážky ze mzdy
  • aktuální informace ke dni konání semináře

Praktická část:

  • jednoduché příklady na zpracování mezd • příplatky a náhrady • odvody z mezd
  • vyúčtování daně
  • vyplnění ELDP
  • příklad na výpočet srážek ze mzdy
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Město a místo konání: Brno - Hotel AVANTI Odkaz na mapu
  • Datum konání: 19. března 2024, 9.00 - 15.00
  • Variabilní symbol: 26158
  • Stav: Připravujeme
Cena: 6 790 Kč Objednat