Mzdové účetnictví v roce 2023 • novinky od ledna 2023 v teorii a příkladech

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty a všechny další zájeme o získání nových informací souvisejících s aktuálním i budoucím stavem legislativy v oblasti mzdového účetnictví.

Obsah: Očekávané změny ve mzdách, sociálním a zdravotním pojištění na přelomu roku 2022/2023. Výklad a praktické příklady.

  • Průměrná měsíční mzda, její význam pro stanovení aktuálních veličin ve mzdovém účetnictví
  • Minimální a zaručená mzda, aktuální a budoucí stav, dopad do mzdové praxe
  • Novinky v oblasti pracovního práva
  • Výpočet dovolené v problematických případech • kontrola čerpání dovolené k 31. 12. 2022 • přečerpaná a nedočerpaná dovolená
  • Aktuální a očekávané změny v oblasti daně z příjmů
  • Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
  • Srážková daň
  • Problematické situace a novinky v oblasti zdravotního a sociálního pojištění
  • Zaměstnání malého rozsahu
  • Srážky ze mzdy, vývoj v roce 2022 a očekávané změny v roce 2023
  • Cestovní náhrady, vývoj v roce 2022 a očekávané změny v roce 2023
  • Program semináře bude aktualizovám dle aktuálního legislativního stavu ke dni konání
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 25. listopadu 2022, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 24793
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 390 Kč Objednat