Powered by Smartsupp

Mzdové účetnictví v roce 2024 • novinky od 1. 1. 2024 v teorii a příkladech • prezenčně i ON-LINE v Olomouci

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty a všem dalším zájemcům o získání informací souvisejících s aktuálním i budoucím stavem legislativy v oblasti mzdového účetnictví.

Obsah semináře:Změny ve mzdách, dani z příjmů, sociálním a zdravotním pojištění na přelomu roku 2023/2024. Výklad a praktické příklady.

  • Průměrná měsíční mzda, její význam pro stanovení aktuálních veličin ve mzdovém účetnictví
  • Minimální a zaručená mzda, aktuální a budoucí stav, dopad do mzdové praxe
  • Novinky v oblasti pracovního práva
  • Změny v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
  • Výpočet dovolené v problematických případech • kontrola čerpání dovolené k 31. 12. 2023 • přečerpaná a nedočerpaná dovolená
  • Aktuální a očekávané změny v oblasti daně z příjmů
  • Zdaňování zaměstnaneckých benefitů
  • Srážková daň
  • Problematické situace a novinky v oblasti zdravotního a sociálního pojištění
  • Zaměstnání malého rozsahu
  • Srážky ze mzdy • vývoj v roce 2023 a očekávané změny v roce 2024
  • Cestovní náhrady • vývoj v roce 2023 a očekávané změny v roce 2024
  • Aktuality ke dni konání semináře
  • diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 19. prosince 2023, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26092
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 390 Kč Objednat