Powered by Smartsupp

Mzdy a nemocenské pojištění v praxi roku 2025 • vše v teorii a praktických příkladech • prezenčně i on-line

Určeno pro: Mzdové účetní, personalisty, majitelům firem i samotným zaměstnancům se zájmem o tuto problematiku. Určeno pro účetní jak ve mzdové, tak i platové oblasti.

Obsah semináře: Aktuální informace ke zpracování mezd v roce 2024 s důrazem na správný výpočet odvodů zaměstnance a zaměstnavatele. Praktický dopad změn v oblasti nemocenského pojištění na práci mzdové účetní a na povinnosti zaměstnanců žádajících o nemocenské dávky. Vše v teorii a praktických příkladech.

  • Aktuální stav legislativy v mzdové oblasti
  • Nové a aktualizované tiskopisy roku 2025
  • Dovolená u zaměstnání na pracovní poměr a u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
  • Zaměstnanecké benefity • daňový dopad u zaměstnance i zaměstnavatele
  • Sociální a zdravotní pojištění nejen u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr a zaměstnání malého rozsahu
  • Změny v oblasti nemocenského pojištění od roku 2025
  • eDávky v praxi od ledna 2025
  • NEMPRI 2025
  • Novela zákoníku práce
  • Srážky ze mzdy
  • Aktuality ke dni konání semináře
  • Praktický příklad na souběh více zaměstnání u jednoho zaměstnance
  • Diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 29. května 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26460
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 540 Kč Objednat