Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Autor: Hana Lošťáková a kolektiv
- Kód produktu: 92143
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 320
- Vazba: brož., 16x23,5 cm
- ISBN: 978-80-271-0419-2
- Datum vydání: červen 2017
- Běžná cena s DPH: 399 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -40 Kč
- Vaše cena s DPH: 359 Kč
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.
Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.