Návraty maminek /rodičů do zaměstnání po novele ZP • těhotenství, mateřská, otcovská a rodičovská dovolená, zástupy, úprava pracovní doby, změny pracovního zařazení atd. • prezenčně i on-line
Určeno pro: pracovníky personálních (HR) oddělení, vedoucí zaměstnance, mzdové účetní
Zaměstnavatelé musí v praxi řešit těhotenství, mateřskou a rodičovskou dovolenou zaměstnanců, návraty maminek/rodičů zpět do zaměstnání, vhodnou úpravu pracovní doby a celou řadu dalších žádostí a souvisejících záležitostí. Do této oblasti navíc zasáhla novela právních předpisů včetně novely zákoníku práce č. 281/2023 Sb. V rámci tohoto semináře se zaměříme na správný postup z pohledu zaměstnavatele a poradíme, jak se vyvarovat zbytečných (a drahých) chyb, předejít diskuzím a sporům se zaměstnanci a přispět k hladkému průběhu případné kontroly inspekce práce.
Seminář bude veden prakticky nejen poskytnutím informací, ale i uvedením modelových případů a praktických doporučení. Dostatečný prostor je také věnován pro vznášení otázek ohledně témat, která jsou s tímto tématem nerozlučně spjata.
Program semináře:
těhotenství, mateřská, otcovská a rodičovská dovolená
- správný postup a povinnosti zaměstnavatele po tom, co se dozví o těhotenství zaměstnankyně
- mateřská dovolená a peněžitá pomoc v mateřství
- otcovská dovolená a dávka otcovské poporodní péče
- rodičovská dovolená a rodičovský příspěvek
- neplacené volno do 4 let věku dítěte
- zástupy za zaměstnance na mateřské/rodičovské dovolené
návraty rodičů do zaměstnání
- výkon práce během mateřské/rodičovské dovolené
- předčasný návrat z mateřské/rodičovské dovolené
- pracovnělékařské prohlídky při návratu do práce
- změny pracovního zařazení zaměstnanců vracejících se do zaměstnání
- vhodná úprava pracovní doby a žádosti o práci na dálku
- zvláštní pracovní podmínky (práce přesčas, práce v noci, služební cesty)
- rušení pracovních pozic zaměstnanců vracejících se do zaměstnání
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 29. ledna 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21040
- Stav: Připravujeme