Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
Autor: Martin Šikýř
- Kód produktu: 89645
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 200
- Vazba: brož., 16,8 × 24 cm
- ISBN: 978-80-247-5212-9
- Datum vydání: září 2014
- Běžná cena s DPH: 99 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -10 Kč
- Vaše cena s DPH: 89 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se věnuje využití takzvané nejlepší praxe (best practice) v řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na nejlepší praxi ve vytváření pracovních míst, plánování, výběru, hodnocení, odměňování a vzdělávání zaměstnanců i péči o zaměstnance, jejich pracovní podmínky a pracovní vztahy, což jsou činnosti řízení lidských zdrojů, které rozhodují o úspěchu organizace v současných ekonomických a sociálních podmínkách.
Autor mimo jiné na základě vlastního empirického šetření srozumitelně a přehledně vymezuje pojetí řízení lidských zdrojů, seznamuje s vývojem řízení lidských zdrojů a radí, jaké zásady a postupy v řízení lidských zdrojů uplatňovat, aby manažeři a personalisté dosahovali očekávaného výkonu organizace prostřednictvím dosahování požadovaného výkonu zaměstnanců.
Kniha přináší inspiraci všem organizacím, které se chtějí stát nejlepšími a nejúspěšnějšími zaměstnavateli, uvědomují si důležitost schopných a motivovaných zaměstnanců pro dosažení úspěchu a chtějí jejich prostřednictvím vytvářet spokojené zákazníky a další zainteresované strany, jejichž spokojenost zajišťuje organizaci dlouhodobou prosperitu a trvalou konkurenční výhodu.
Autor mimo jiné na základě vlastního empirického šetření srozumitelně a přehledně vymezuje pojetí řízení lidských zdrojů, seznamuje s vývojem řízení lidských zdrojů a radí, jaké zásady a postupy v řízení lidských zdrojů uplatňovat, aby manažeři a personalisté dosahovali očekávaného výkonu organizace prostřednictvím dosahování požadovaného výkonu zaměstnanců.
Kniha přináší inspiraci všem organizacím, které se chtějí stát nejlepšími a nejúspěšnějšími zaměstnavateli, uvědomují si důležitost schopných a motivovaných zaměstnanců pro dosažení úspěchu a chtějí jejich prostřednictvím vytvářet spokojené zákazníky a další zainteresované strany, jejichž spokojenost zajišťuje organizaci dlouhodobou prosperitu a trvalou konkurenční výhodu.