Nemocenské pojištění 2025 • Zákoník práce 2025 • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM
Lektoři budou témata přednášet postupně.
Program semináře:
Změny v nemocenském pojištění a v pojistném na sociální zabezpečení od 1.1.205 z hlediska povinností zaměstnavatelů • 9.00 - 12.30 hod. • přednáší Ing. Marta Ženíšková
- změny související s výší průměrné mzdy – nová výše redukčních hranic, rozhodné částky pro účast na nemocenském pojištění u ZMR a DPP, výše max. vyměřovacího základu, sazby pojistného
- podmínky účasti na nemocenském pojištění zaměstnanců na DPP a odvod pojistného – dělení zaměstnanců na zaměstnance v režimu oznámené DPP a zaměstnance v ostatních DPP, odvod pojistného z DPP, oznamovací povinnosti zaměstnavatelů
- změna v nároku na ošetřovné
- zavedení elektronické komunikace při posuzování zdravotního stavu pro účely dalších dávek nemocenského pojištění, a to pro účely PPM, otcovské, ošetřovného, dlouhodobého ošetřovného – postupy zaměstnanců při uplatňování nároku na dávky a zaměstnavatelů po přijetí žádostí o dávku
- změna z promlčení pojistného na zánik (prekluzi) pojistného
- placení pojistného z příjmů zaměstnanců vykonávajících riziková zaměstnání
- sleva na pojistném u poživatelů starobního důchodu
- diskuze a odpovědi na dotazy
Aktuální problematika pracovněprávních vztahů podle zákoníku práce ve světle posledních věcných změn • 13.00 - 15.30 hod. • přednáší Mgr. Zdeněk Schmied
- pracovní poměr
- dohody mimo pracovní poměr
- pracovní doba a doba odpočinku
- překážky v práci
- dovolená
- další instituty
- aktuality dle vývoje legislativy k datu konání semináře
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 9. prosince 2024, 9.00 - 15.00
- Variabilní symbol: 21261
- Stav: Připravujeme