Nemocenské pojištění a pojistné 2024 • Důchodové pojištění a ELDP 2024
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM. Lektorky budou témata přednášet postupně.
Program semináře (bude aktualizován dle platné legislativy):
Nemocenské pojištění a pojistné 2024 • 9.00 - 12.00 • přednáší Martina Huřťáková
změny, které nastaly v průběhu roku 2023 v sociálním a nemocenském pojištění
změny v oblasti sociálního a nemocenského pojištění od 1.1.2024
- výše redukčních hranic
- maximálního vyměřovacího základu
- dalších ukazatelů pro rok 2024
změny v sociálním a nemocenském pojištění po 1.1.2024
- dohody o provedení práce
- slevy na pojistném
- další změny, které budou legislativně ukotveny a nastanou po 1.1.2024
novinky ve službách pro zaměstnavatele na ePortálu ČSSZ
diskuze, odpovědi na dotazy
Důchodové pojištění a ELDP 2024 • 12.30 - 15.00 • přednáší Jana Dorčáková
- přehled předpisů
- okruh pojištěných osob
- doba pojištění
- náhradní doba pojištění
- druhy důchodů
- předčasný starobní důchod – změny v podmínkách nároku
- výpočty důchodů v roce 2023 a 2024
- oznamovací povinnost zaměstnavatele
- navrhované změny v oblasti důchodového pojištění od roku 2024
- používané tiskopisy
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 15. prosince 2023, 9.00 - 15.00
- Variabilní symbol: 19910
- Stav: Připravujeme