Nemocenské pojištění a pojistné 2025 • Důchodové pojištění a ELDP 2025
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM. Lektorky budou témata přednášet postupně.
Program semináře:
Nemocenské pojištění a pojistné 2025 • 9.00 - 11.30 • přednáší Martina Huřťáková
sociální a nemocenské pojištění v roce 2025
- výše redukčních hranic
- maximální vyměřovací základ
- další ukazatele pro rok 2025
elektronizace dávek NP od 1. 1. 2025 – legislativní změny, povinnosti ošetřujících lékařů, povinnosti zaměstnavatelů, tiskopisy
- eNeschopenka – změny
- ošetřovné
- dlouhodobé ošetřovné
- peněžitá pomoc v mateřství
- otcovská
- vyrovnávací příspěvek v těhotenství a mateřství
dohody o provedení práce od 1. 1. 2025
eSlužby pro zaměstnavatele, ePortál
jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele
diskuze, odpovědi na dotazy
Důchodové pojištění a ELDP 2025 • 12.00 - 14.30 • přednáší Jana Dorčáková
- přehled právních předpisů
- okruh pojištěných osob
- povinné a dobrovolné pojištění
- náhradní doby pojištění
- výpočet důchodu v roce 2024 a v roce 2025
- důchodová reforma od r. 2025, 2026 a 2027
- vedení podkladové evidence
- ohlašovací povinnost
- prokazování chybějících dob pojištění
- vedení ELDP – zásady pro vyplňování zaměstnání, zaměstnání malého rozsahu, DPČ a DPP
- příklady vyplňování ELDP
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 10. prosince 2024, 9.00 - 15.00
- Variabilní symbol: 21221
- Stav: Připravujeme