Powered by Smartsupp

Nemocenské pojištění a pojistné 2025 • Důchodové pojištění a ELDP 2025

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM. Lektorky budou témata přednášet postupně.

Program semináře:

Nemocenské pojištění a pojistné 2025 • 9.00 - 11.30 • přednáší Martina Huřťáková

sociální a nemocenské pojištění v roce 2025

  • výše redukčních hranic
  • maximální vyměřovací základ
  • další ukazatele pro rok 2025

elektronizace dávek NP od 1. 1. 2025 – legislativní změny, povinnosti ošetřujících lékařů, povinnosti zaměstnavatelů, tiskopisy

  • eNeschopenka – změny
  • ošetřovné
  • dlouhodobé ošetřovné
  • peněžitá pomoc v mateřství
  • otcovská
  • vyrovnávací příspěvek v těhotenství a mateřství

dohody o provedení práce od 1. 1. 2025

eSlužby pro zaměstnavatele, ePortál

jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele

diskuze, odpovědi na dotazy

Důchodové pojištění a ELDP 2025 • 12.00 - 14.30 • přednáší Jana Dorčáková

  • přehled právních předpisů
  • okruh pojištěných osob
  • povinné a dobrovolné pojištění
  • náhradní doby pojištění
  • výpočet důchodu v roce 2024 a v roce 2025
  • důchodová reforma od r. 2025, 2026 a 2027
  • vedení podkladové evidence
  • ohlašovací povinnost
  • prokazování chybějících dob pojištění
  • vedení ELDP – zásady pro vyplňování zaměstnání, zaměstnání malého rozsahu, DPČ a DPP
  • příklady vyplňování ELDP
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 10. prosince 2024, 9.00 - 15.00
  • Variabilní symbol: 21221
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 590 Kč Objednat