Powered by Smartsupp

Nemocenské pojištění a pojistné na sociální zabezpečení 2023 / 2024 • prezenčně i on-line v Olomouci

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, OSVČ a pro další zájemce, kteří chtějí získat aktuální informace z této oblasti

Pogram semináře:

  • Změny v souvislosti se změnou výše průměrné mzdy od 1. 1. 2024 (redukční hranice, maximální vyměřovací základ, rozhodný příjem), minimální mzda.
  • Změny v sociálním pojištění, které budou schváleny v konsolidačním balíčku u dohod o provedení práce (v účasti na nemocenském pojištěné v oznamovací povinnosti) a sazbě pojistného.

Změny v pojistném na sociální zabezpečení

  • v úpravě poskytování slevy na pojistném a zavedení slevy na pojistném u pracujících poživatelů starobních důchodů
  • ve splátkovém režimu
  • Změny v nemocenském pojištění u PPM • ošetřovného • karantény
  • Změny v organizaci správ sociálního zabezpečení
  • Výklad některých ustanovení zákona o nemocenském pojištění a zákona o pojistném na sociální zabezpečení
  • diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence

Program semináře (body 2.až 5.) bude upřesněn po schválení návrhu zákona, který tyto změny bude obsahovat.

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 27. listopadu 2023, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26052
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat