Nemocenské pojištění a pojistné na sociální zabezpečení od 1.1.2026 • JMHZ • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM
Program semináře:
- parametrické změny od 1. 1. 2026 – nové limity pro účast na nemocenském pojištění, výši redukčních hranic, maximální vyměřovací základ, pro nárok na slevu na pojistném u zaměstnavatele z důvodu zaměstnání zaměstnanců na kratší pracovní úvazek • průměrná mzda
- jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele (JMHZ) – principy nového systému předávání údajů zaměstnavatelem, zejména pro účely sociálního pojištění a daní • pravidelné předávání údajů od 1. 4. 2026, ale zpětně zaslat údaje na JMHZ i za leden až březen 2026 • změny v nemocenském pojištění a pojistném navazující na systém JHMZ – jak se bude postupovat od 1. 1. 2026, poté od 1. 4. 2026 • používání dosavadních tiskopisů
- změny v nemocenském pojištění a pojistném (změny v poskytování PPM, riziková zaměstnání, prekluze pojistného)
- postup v sociálním pojištění u zaměstnanců činných na základě DPP a DPČ (výjimky v zemědělství)
- informace o postupu v sociálním pojištění v návaznosti na některé změny v zákoníku práce
- výklady k některým ustanovením zákona o nemocenském pojištění a zákona o pojistném na sociální zabezpečení, jichž se týkají dotazy
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 24. listopadu 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26606
- Stav: Připravujeme