Powered by Smartsupp

Nemocenské pojištění a pojistné na sociální zabezpečení v roce 2025 • prezenčně i on-line

Určeno pro: mzdové účetní bez ohledu na stupeň jejich pokročilosti, pro ostatní pracovníky ekonomických úseků, pro pracovníky personálních úseků, pro ostatní odbornou veřejnost či občany

Nemocenské pojištění

  • změna v oznamování nástupu do zaměstnání - skončení zaměstnání u všech zaměstnanců na DPP od 1. 7. 2024 • zhodnocení stavu, zkušenosti s provedenou změnou a elektronickými podáními v dané věci
  • Elektronizace ostatních dávek NP – PPM • ošetřovné • dlouhodobé ošetřovné • otcovská a související změny v eNeschopence
  • Připravované rozšíření nároku na dávky NP - u zaměstnání malého rozsahu • DPP • OSVČ
  • Dílčí změny posuzování nároku na dávky u některých skupin pojištěnců – např. u PPM
  • Určování místní příslušnosti
  • Změna redukčních hranic v NP • stanovení rozhodného příjmu pro účast na NP • vliv výše minimální mzdy
  • Elektronické tiskopisy – přehled všech elektronických tiskopisů 2025 • povinnosti zaměstnavatelů při elektronické komunikaci s ČSSZ • doporučené postupy pro zaměstnavatele při podávání tiskopisů
  • Online služby ČSSZ pro zaměstnavatele – možnosti služeb pro zaměstnavatele • správa plných mocí
  • Další změny od roku 2025 dle schvalování legislativy

Změny od 1. ledna 2025 u DPP

  • režim oznámené DPP • podmínky účasti na nemocenském pojištění, placení pojistného na sociální zabezpečení
  • ostatní DPP • jeden a více zaměstnavatelů • podmínky účasti na nemocenském pojištění a pro placení pojistného na sociální zabezpečení
  • oznamování záměru uplatňovat režim oznámené DPP
  • postupy zaměstnavatele u zaměstnanců v režimu oznámené DPP
  • postupy zaměstnavatele u zaměstnanců na DPP, kteří nejsou v režimu oznámené dohody
  • oznamování skončení režimu oznámené DPP
  • placení pojistného na sociální zabezpečení
  • tiskopisy a lhůty pro plnění povinností zaměstnavateli u DPP
  • služby ČSSZ pro zaměstnavatele
  • výklad zaměstnání malého rozsahu u DPP

Pojistné na sociální zabezpečení

  • Okruh poplatníků • vyměřovací základy • odvod pojistného u dohod o provedení práce • tiskopis Přehled o výši pojistného
  • Nová výše maximálního vyměřovacího základu
  • Zavedení Jednotného měsíčního hlášení zaměstnavatele
  • Pojistné na důchodové a nemocenské pojištění OSVČ • předkládání přehledu OSVČ za rok 2024 • plná elektronizace v agendě OSVČ
  • Další změny od roku 2025 dle schvalování legislativy
  • Diskuse • odpovědi na dotazy • možnost konzultací

Aktuality dle vývoje legislativního procesu.

DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)

FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 16. prosince 2024, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26379
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat