Nemocenské pojištění • Zdravotní pojištění • Zákoník práce • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM
Lektoři budou jednotlivá témata přednášet postupně.
Nemocenské pojištění a pojistné 2025 • 9.00 - 11.00 hod. • přednáší Ing. Marta Ženíšková • program bude doplněn
Pojistné na zdravotní pojištění v roce 2023 • 11.15 - 13.15 hod. • přednáší Ing. Antonín Daněk
- změny a nové podmínky u dohod od 1. 1. 2025 • problémové situace z praxe
- změny v základních zákonech zdravotního pojištění a v souvisejících právních předpisech a jejich dopady do postupů zaměstnavatele.
- nové hodnoty od 1. 1. 2025
- minimální mzda jako důležitý parametr ve zdravotním pojištění
- doplatky prováděné zaměstnancem a zaměstnavatelem
- výčet příjmů a plnění nezahrnovaných do vyměřovacího základu zaměstnance
- doklady potřebné k tomu, abyste nemuseli dopočítávat pojistné do minima
- zaměstnání a státní kategorie po část měsíce
- souběh zaměstnání se samostatnou výdělečnou činností
- neplacené volno a neomluvená absence
- co vám může zdravotní pojišťovna prominout či zohlednit a co ne
- neoznámení změny zdravotní pojišťovny zaměstnancem
- péče o děti
Zákoníku práce 2025 • 13.30 - 15.00 hod. • přednáší Mgr. Zdeněk Schmied
shrnutí aktualit v oblasti pracovního práva a prezentace zkušeností s aplikací problematičtějších věcných změn provedených posledními novelami zákoníku práce se zaměřením zejména na:
- dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr (rozvrhování pracovní doby, dovolená apod.)
- obecný institut tzv. „samorozvrhování“ pracovní doby od 1. 1. 2025
- nepřetržité odpočinky zaměstnanců
- změny v odměňování, minimální mzda, zaručený plat, odměna z dohody
- výkon práce na dálku
- další oblasti právní úpravy v zákoníku práce dle požadavků účastníků
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 30. ledna 2025, 9.00 - 15.00
- Variabilní symbol: 21312
- Stav: Připravujeme