Novela zákoníku práce prakticky a v souvislostech
Určeno pro: všechny zaměstnavatele, jejich personalisty, mzdové účetní, vedoucí zaměstnance i podnikové právníky
Novela zákoníku práce prošla legislativním procesem a přináší řadu podstatných novinek a změn. Má vycházet z evropských směrnic, avšak něco z nich v novele chybí, něco je naopak doplněno nad jejich rámec. Navíc na poslední chvíli prošlo několik pozměňovacích návrhů, a proto bychom toto školení mohli rovněž pojmenovat „Novela zákoníku práce – jak to nakonec dopadlo“.
V rámci školení probereme přehled legislativních změn a dále se zaměříme na jejich praktický dopad na personální a mzdovou agendu u zaměstnavatele. Dostatečný prostor bude také věnován pro vznášení otázek ohledně témat, která jsou s touto novelou nerozlučně spjata.
Program semináře:
- nové elektronické uzavírání pracovních smluv a dalších pracovněprávních dokumentů
- změny obsahu pracovních smluv a dohod o pracích mimo pracovní poměr (DPČ a DPP)
- novinky o pracovních podmínkách DPČ a DPP (vč. povinnosti rozvrhnout pracovní dobu a poskytnout dovolenou)
- nová právní úprava práce na dálku (home office)
- změny u zaměstnaní rodičů a pečujících osob
- novinky o doručování výpovědí a dalších podstatných pracovněprávních dokumentů
- další dílčí změny
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 23. října 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 19847
- Stav: Obsazeno