Novinky v daních a účetnictví od 1.1. 2024 • daňový balíček
Určeno pro: učetní a daňové pracovníky zabývající se níže uvedenou problematikou
Program semináře
Vládní daňový balíček opatření na snížení deficitu rozpočtu od 1.1.2024 informace o opatřeních vlády v účetnictví, daňové oblasti, oblasti působnosti MPSV a dalších resortů od 1.1.2024, např.:
- zavedení funkční měny v účetnictví a další změny
- zastropování benefitů
- zvýšení sazby daně u PO
- snížení stropu pro zdanění 23% u FO
- zastropování PC u vozidel na 2 mil. Kč a dopad do odpisů
- sjednocení snížené sazby DPH a přehled zboží a služeb se sníženou sazbou
- dopad zastropování PC u vozidel do DPH
- změny u DPP a DPČ od 1.1.2024
- zvýšení odvodů sociálního pojištění a záloh u OSVČ a dopad do paušální daně
- zvýšení spotřební daně z lihu a tabákových výrobků
- zvýšení daně z věcí nemovitých
- a mnoho dalších
Přehled platných změn v zákoně o daních z příjmů pro rok 2024
Novela zákona o DPH - EU od 1.1.2024
Informace z oblasti Ministerstva práce a sociálních věcí hlavně týkajících se dohod o provedení práce a další aktuální informace
Zvýšení záloh OSVČ na sociální a zdravotní pojištění
Změny v oblasti cestovních náhrad od 1.1.2024
Informace GFŘ a MF, Informace GFŘ zvěřejněné v průběhu roku 2023, informace zveřejněné ve Finančních zpravodajích, zápisy z jednání KV KDP s GFŘ a další
Další aktuální informace k datu konání semináře
diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 11. ledna 2024, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26105
- Stav: Připravujeme