Novinky v daních a účetnictví pro rok 2023 a ucelený přehled změn přijatých v prvním čtvrtletí roku 2023 • prezenčně i on-line v Olomouci
Určeno pro: učetní a daňové pracovníky zabývající se níže uvedenou problematikou
PROGRAM:
- Přehled novel zákona o daních z příjmů aktuálně platných – přehled novel zákona o daních z příjmů • dopad dění na Ukrajině do daňové problematiky • dopad do daňových přiznání FO i PO • informace ohledně podání daňových přiznání a zveřejňování účetních závěrek
- Datové schránky pro OSVČ – základní informace a informace ohledně podání DPFO prostřednictvím datových schránek
- Nový Pokyn D – 59 – nahrazuje Pokyn D-22 - aktualizovaný výklad zákona o daních z příjmů
- Novela zákona o DPH – zvýšení limitu pro plátcovství od 1. 1. 2023 na 2 miliony a změny v oblasti pokut
- Zákon o dani z neočekávaných zisků
- Informace z oblasti Ministerstva práce a sociálních věcí – aktuální informace a informace o připravovaných změnách v Zákoníku práce
- Milostivé léto daňové informace o chystaném třetím „milostivém létu“ tentokrát v oblasti působnosti MFČR a MPSV – předpokládané zahájení 1. 7. 2023
- Změny v oblasti cestovních náhrad pro rok 2023
- Nový zákon o účetnictví - informace o postupu prací na novém zákoně o účetnictví, který by měl platit od 1. 1. 2024/li>
- Informace GFŘ a MF, nejdůležitější informace zveřejněné ve Finančních zpravodajích, zápisy z jednání KV KDP s GFŘ a další
- Další aktuální informace k datu konání semináře.
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 12. dubna 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 24936
- Stav: Připravujeme