Ochrana osobních údajů a archivace dat ve mzdové a personální agendě • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty a ostatní osoby, které chtějí získat informace v dané oblasti
Program semináře:
ochrana osobních údajů
- právní úprava
- definice pojmů
- osobní údaj, citlivý údaj , biometrický údaj, anonymní údaj, subjekt údajů, správce údajů, zpracovatel údajů, pověřenec
- zpracování osobních údajů, uchovávání osobních údajů, archivace údajů, výmaz údajů (být zapomenut)
- souhlas se zpracováním osobních údajů – kdy je nutný, kdy nikoliv
- povinnosti při zpracování osobních údajů
- povinnosti při zpracování citlivých údajů
- správa subjektu údajů
- likvidace osobních údajů
- úřad pro ochranu osobních údajů
- přestupky, správní delikty
- kamerový systém
- osobní spis, obsah spisu, ochrana osobních údajů v osobním spisu
- inzerát a osobní údaje uchazeče o zaměstnání
archivace dat
- právní úprava
- základní pojmy - dokument, původce dokumentu, spisová služba, archiválie, archiv, registratura, archivní zpracování, označování dokumentů symboly A,S,V
- evidence dokumentů, archivace dokumentů a vyřazování dokumentů
- archivace analogová a digitální
- digitální archivace vlastní a jiným subjektem a povinnosti vůči OSSZ
- spisová služba – pro veřejnoprávní původce (jen stručně)
- ochrana archiválií
- archivační lhůty jednotlivých dokumentů mzdové a personální agendy • mzdový list, doklady o pracovněprávních náležitostech • doklady o vzniku , trvání a ukončení PPV • vnitřní předpisy • prémiové řády • docházka do zaměstnání • doklady o pracovním volnu bez náhrady příjmu • dovolenky • důtky, výtky, pozitivní hodnocení zaměstnance • pracovní výkazy • účetní záznamy • doklady o srážkách ze mzdy včetně změny v § 34 zákona č. 120/2001 Sb., exekuční řád • doklady o zdravotním pojištění a sociálním zabezpečení, nemocenském pojištění, ELDP, atd. • mzdové a účetní rekapitulace • výplatní lístky
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 22. května 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21394
- Stav: Připravujeme