Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě v roce 2025 • prezenčně i on-line
Určeno pro: personalisty a ekonomy ve veřejných službách a správě, ve zdravotnických, pedagogických zařízeních, v sociálních službách, územních samosprávných celcích, školství, v kulturních zařízeních
Program semináře:
obecné principy odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě
výklad jednotlivých ustanovení platových předpisů s důrazem na jejich praktickou aplikaci a změny pracovněprávních předpisů účinné od 1. 7. 2024 a 1. 1. 2025
- část šestá zákoníku práce • minimální mzda od 1. 1. 2025 - automatický valorizační mechanismus a nejnižší úrovně zaručeného platu • obligatorní a fakultativní složky platu – právní úprava, možnosti stanovení zaměstnavatelem, zvýšení limitu pro stanovení osobního příplatku, nový příplatek ve zdravotnictví
zařazování zaměstnanců ve veřejných službách a správě do platových tříd podle katalogu prací (nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě), připravované změny pro rok 2025
rozbor konkrétních příkladů prací a jejich zařazení do platových tříd • nejčastější chyby praxe a kontrolní zjištění
další otázky související s odměňováním zaměstnanců platem, odměna z dohody (DPP a DPČ) • jak naložit s novou úpravou příplatků, řešení problémů praxe
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 13. prosince 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21262
- Stav: Připravujeme