Odškodňování pracovních úrazů a nemocí z povolání • COVID-19 jako nemoc z povolání • souvislosti s bezpečností a ochranou zdraví při práci • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, odborníky na oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, právníky, odborové funkcionáře a pro všechny, kteří mají zájem o aktuální informace z této oblasti.
Cíl: seznámit posluchače se stavem na úseku odškodňování pracovních úrazů a nemocí z povolání v návaznosti na judikaturu Nejvyššího soudu a zejména s ohledem na nález Ústavního soudu o odškodňování ztížení společenského uplatnění z pracovních úrazů
Program semináře:
- řádné seznámení zaměstnanců s předpisy o BOZP • kontrola jejich dodržování z pohledu krácení odškodnění
- pracovní neschopnosti po pracovním úrazu – vztahy zaměstnanec – zaměstnavatel – pojišťovna
- jak řešit pracovní uplatnění zaměstnance po návratu z pracovní neschopnosti • mimořádná lékařská prohlídka • překážka v práci na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele • odstupné
- odškodnění za bolest a ztížení společenského uplatnění – bodový systém? • Analogická aplikace občanského zákoníku?
- ztráta na výdělku po skončení pracovní neschopnosti (renta) • rozhodující parametry pro její výpočet
- jaká práva a povinnosti mají ve vzájemných vztazích poškozený zaměstnanec – odpovědný zaměstnavatel – pojišťovna, jak nechybovat na straně zaměstnavatele
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 17. října 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 19843
- Stav: Připravujeme