Powered by Smartsupp

ON-LINE webinář Aktuality z oblasti účetnictví, daní a hospodaření příspěvkových organizací pro rok 2025

Určeno pro: ředitele, ekonomy a účetní příspěvkových organizací, popř. pro zaměstnance a kontrolní pracovníky a jejich zřizovatele

Cíl semináře: Seminář je zaměřen na výklad aktuálních témat účetní a daňové legislativy v roce 2025. Výklad bude zaměřen na změny v právních předpisech a aplikaci metodických informací zveřejněných MF ČR z oblasti účetnictví, daní a hospodaření příspěvkových organizací.

Program semináře:

  • Aktuality dopadající do hospodaření příspěvkových organizací v návaznosti na změny v rozpočtových pravidlech, tj. v zákoně č. 218/2000 Sb. a v zákoně č. 250/2000 Sb.,
  • Rekapitulace platných předpisů z oblasti účetnictví pro rok 2025
  • Změny v hospodaření s FKSP
  • Změny ve zdaňování benefitů v důsledku novely zákona o daních z příjmů
  • Metodické informace z oblasti účetnictví a publikované MFČR
  • Finanční kontrola – metodika publikovaná MFČR aplikovatelná v roce 2025
  • Změny v zákoně o DPH dopadající na neplátce DPH, zejména sledování obratu a povinnosti identifikované osoby
  • Aktuality z oblasti daně z příjmu právnických osob, včetně pokynu D – 59, pro uplatnění jednotného postupu při aplikaci zákona o daních z příjmů
  • Vybraná judikatura vztahující se k hospodaření příspěvkových organizací
  • diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 26. března 2025, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 26449
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 540 Kč Objednat