Powered by Smartsupp

ON-LINE webinář Bezpapírová personalistika po novele zákoníku práce

Určeno pro:zejména personalisty, ale také vedoucím zaměstnancům a jiným osobám, které se zabývají vedením lidských zdrojů.

Cíl semináře:Probíhá v pracovním právu digitální a AI revoluce? Je v dnešní době možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office? V rámci tohoto semináře při hledání odpovědi na tuto otázku probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizik a omezení. Probereme, co je nutné při zavádění elektronizace vzít do úvahy a čeho se vyvarovat. Projdeme nedávnou novelu zákoníku práce a na to, jaký měla vliv na možnost digitalizace HR dokumentů a na to, jaké změny se chystají v rámci projednávané flexinovely. V závěru semináře se podíváme také na možné dopady v HR oblasti související s využíváním AI nástrojů v návaznosti na AI Act, tedy nové nařízení EU o umělé inteligenci.

Obsah semináře:

Obecná právní úprava elektronických dokumentů

  • Povíme si, co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě.

Jak na elektronické podpisy

  • Dále probereme podepisování elektronických dokumentů, vysvětlíme si, jaké jsou druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí a projdeme možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů.

Elektronizace pracovněprávních dokumentů po novele

  • Následně se podíváme na to, jak současná novela zákoníku práce změnila praktické možnosti digitalizace pracovněprávní dokumentace a jak případně po novele přistoupit k řádnému nastavení digitálních procesů, zejména s ohledem na doručování.

Digitalizace HR prakticky

  • Následně se podíváme na praktickou stránku realizace projektu digitálního HR – probereme, na co vše je nutné myslet a také čeho se v rámci takového projektu vyvarovat, abyste dosáhli kýženého výsledku, tedy zrychlení práce a snížení administrativy.

Právní limity používání AI nástrojů v HR

  • V závěru se podíváme na to, jaká omezení a povinnosti přinese nové nařízení EU o umělé inteligenci pro oblast HR při využívání AI nástrojů od generování obrázků pro náborové letáky až po systémy vyhodnocující životopisy uchazečů.

Závěr a diskuse • odpovědi na dotazy

DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)

FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 12. listopadu 2024, 9.00 - 13.00
  • Variabilní symbol: 26276
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat