ON-LINE webinář Dovolená v praktických příkladech • základní podmínky a pravidla které je třeba dodržovat
Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty a všechny zájemce, kteří chtějí mít aktuální informace z této oblasti
- rekapitulace základních podmínek a pravidel
- vysvětlení postupů na mnoha příkladech, jednoduše, srozumitelně
- dovolená a změna délky pracovní doby – příklady různých možných platných postupů – různé způsoby v praxi
- dovolená v souvislosti s mateřskou a rodičovskou dovolenou – příklady čerpání dovolené v návaznosti na mateřskou dovolenou • procvičení různých situací
- změna úvazku po návratu z rodičovské dovolené – jak správně započítat překážky a dobu odpracovanou • příklady
- jak pracovat s dovolenou u kratších úvazků, pracují – li zaměstnanci nad rozsah těchto úvazků • příklady
- co se považuje z hlediska dovolené za výkon práce a jak se započítává a za jakých podmínek
- podrobný přehled překážek v práci a jak se které započítávají, změna od 1. 12. 2022
- podmínky čerpání dovolené, co je zaměstnavatel povinen dodržovat
- určování dovolené kratší než délka směny
- převádění dovolené do dalších let • podmínky
- čerpání dovolené ve svátek • změna § 219 – příklady správného postupu
- krácení dovolené – jak správně sčítat části směn • jak si poradit u nestejně dlouhých směn
- příklady stanovování dovolené u dohod konaných mimo pracovní poměr – pokud bude schválena novela ZP
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 18. května 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 24913
- Stav: Připravujeme