ON-LINE webinář FKSP a sociální fondy • zásady pro tvorbu a čerpání
Určeno pro: účetní, ekonomy, vedoucí, případně ředitele organizačních složek státu, státních příspěvkových organizací, příspěvkových organizací zřízených územními samosprávnými celky, státních podniků a zaměstnance obecních, městských a krajských úřadů a jejich organizačních složek.
Zaměření webináře:
- Ve webináři budou zájemci o tuto problematiku seznámeni se zásadami pro tvorbu a čerpání fondu kulturních a sociálních potřeb dle vyhlášky č. 114/2002 Sb., o fondu kulturních a sociálních potřeb, v platném znění, kterou se řídí:
- příspěvkové organizace zřízené ÚSC
- státní příspěvkové organizace
- organizační složky státu
- státní podniky
- a sociálního fondu, který tvoří obce, města a kraje a jejich organizační složky. Ty se neřídí vyhláškou č. 114/2002 Sb., ale tvoří fond podle §5 zákona č. 250/2000 Sb.
Zájemci o tuto problematiku budou seznámeni s tím, jak je zavést do praxe a budou upozorněni na nejčastější chyby při tvorbě a čerpání fondu, kterých se mohou vyvarovat. Součástí webináře budou příklady z praxe a odpovědi na nejčastější dotazy.
Program webináře:
- Seznámení se zásadami pro tvorbu fondu
- Nastavení pravidel pro čerpání fondu
- Čerpání fondu dle § 4 až 14a
- Příklady z praxe
- Nejčastější chyby při tvorbě a čerpání fondu
- Diskuse a odpovědi na dotazy
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 8. listopadu 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26043
- Stav: Připravujeme