ON-LINE webinář Hmotný a nehmotný majetek - účetní a daňové aspekty v podmínkách pro rok 2021

Určeno pro: všechny pracovníky účtáren, ekonomy, techniky, kteří chtějí dobře spolupracovat s účetními. • Po celou dobu semináře Vám budou k dispozici oba lektoři.

Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek v podmínkách roku 2021 • daňový pohled

    • současná platná legislativa
    • přehled hmotného majetku dle jednotlivých kategorií
    • pořízení hmotného majetku
    • hmotný majetek vyloučený z odpisování • stanovení vstupní ceny pro účely odpisování • jednotlivé způsoby odpisování • možnosti přerušení odpisování
    • technické zhodnocení hmotného majetku a jeho odpisování
    • odpisování technického zhodnocení provedeného nájemcem
    • právo stavby
    • drobný hmotný majetek a jeho uplatnění do daňových výdajů
    • daňové odpisy u neziskových organizací
    • vliv dotací, darů a příspěvků na stanovení vstupní ceny pro účely odpisování
    • hmotný majetek ve spoluvlastnictví • způsoby vyřazení hmotného majetku • kategorie nehmotného majetku • způsoby odpisování nehmotného majetku • technické zhodnocení nehmotného majetku

Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek v roce 2021 • účetní pohled

    • právní úprava dlouhodobého majetku
    • změny v oblasti hmotného a nehmotného majetku v novele zákona o dani z příjmů
    • dlouhodobý hmotný majetek • dlouhodobý nehmotný majetek
    • drobný dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek
    • pořízení dlouhodobého majetku • ocenění dlouhodobého majetku
    • opravy vs. technické zhodnocení dlouhodobého majetku • odpisování dlouhodobého majetku (odpisový plán, účetní odpisy)
    • opravná položka k dlouhodobému majetku • vyřazení dlouhodobého majetku
    • směna majetku • zbytková zůstatková cena
    • nově - možná zpětná aplikace odpisů i za rok 2020
    • interpretace Národní účetní rady
    • odložená daň
    • základní vymezení majetku a charakteristiky jednotlivých položek majetku
    • hmotný majetek vyloučený z odpisování • pořízení dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku • způsoby ocenění majetku u účetní jednotky • vstupní cena majetku
    • dotace
    • vklad majetku do obchodních společností
    • zařazení majetku do odpisových skupin • odpisy dlouhodobého hmotného majetku
    • majetek pořízený formou finančního leasingu, postoupení finančního leasingu, předčasné ukončení finančního leasingu
    • leasingové podmínky • délka pronájmu
    • odpisy dlouhodobého nehmotného majetku • délka odpisování dlouhodobého nehmotného majetku
    • drobný nehmotný a hmotný majetek
    • inventarizace majetku
    • účtování dlouhodobého majetku z pohledu zákona o účetnictví a účetních předpisů
    • dotazy na lektora můžete posílat během semináře přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)

FAKTURY zasíláme e-mailem během semináře

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 26. května 2021, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 24405
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 190 Kč Objednat