ON-LINE webinář Nová pravidla pro opravu základu daně u nedobytných pohledávek po novele ZDPH
Určeno pro: účetní, daňové poradce, finanční ředitele, ekonomické manažery a pro všechny, kdo se nechtějí spokojit s řešením nedobytných pohledávek pouze dle zákona o rezervách a zákona o daních z příjmů a mají ambice svést trnitou bitvu o opravu DPH z nedobytných pohledávek v duchu paragrafu 46 ZDPH a dalších souvisejících ustanovení.
Výklad bude zaměřen na novelizovanou úpravu od 1.1.2025 dle paragrafu 46 a dalších souvisejících včetně podmínek v předcházejících letech.
- Ustanovení paragrafu 46 ZDPH v průběhu času, tj. zejména před 31.3.2019, od 1.4.2019 do 31.12.2024 a po 1.1.2025
- Identifikace dlužníka v prodlení pro potřeby paragrafu 46 ZDPH. Výjimky, kdy výjimečný vztah mezi věřitelem a dlužníkem neumožňuje provedení opravy
- Judikatura SDEU z roku 2020
- Metodická informace k nedobytným pohledávkám reagující judikaturu
- Přechodná ustanovení pro opravu základu daně u nedobytných pohledávek
- S upomínáním odběratele si zpravidla nevystačíme aneb kam musí být dlužník dohnán, abychom mohli aktivovat ustanovení paragrafu 46 ZDPH
- Opravný daňový doklad • doručení • lhůty pro opravu • provedení opravy
- Dlužník či věřitel tzv. po změně režimu DPH
- Uhrazení celého či částečného závazku po provedené opravě
- DAP DPH, KH u oprav dle paragrafu 46
- Příklady na daňové a účetní zachycení oprav základu daně
- diskuze a odpovědi na dotazy
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 16. června 2025, 14.00 - 16.00
- Variabilní symbol: 26514
- Stav: Připravujeme