Powered by Smartsupp

ON-LINE webinář Nová pravidla pro opravu základu daně u nedobytných pohledávek po novele ZDPH

Určeno pro: účetní, daňové poradce, finanční ředitele, ekonomické manažery a pro všechny, kdo se nechtějí spokojit s řešením nedobytných pohledávek pouze dle zákona o rezervách a zákona o daních z příjmů a mají ambice svést trnitou bitvu o opravu DPH z nedobytných pohledávek v duchu paragrafu 46 ZDPH a dalších souvisejících ustanovení.

Výklad bude zaměřen na novelizovanou úpravu od 1.1.2025 dle paragrafu 46 a dalších souvisejících včetně podmínek v předcházejících letech.

  • Ustanovení paragrafu 46 ZDPH v průběhu času, tj. zejména před 31.3.2019, od 1.4.2019 do 31.12.2024 a po 1.1.2025
  • Identifikace dlužníka v prodlení pro potřeby paragrafu 46 ZDPH. Výjimky, kdy výjimečný vztah mezi věřitelem a dlužníkem neumožňuje provedení opravy
  • Judikatura SDEU z roku 2020
  • Metodická informace k nedobytným pohledávkám reagující judikaturu
  • Přechodná ustanovení pro opravu základu daně u nedobytných pohledávek
  • S upomínáním odběratele si zpravidla nevystačíme aneb kam musí být dlužník dohnán, abychom mohli aktivovat ustanovení paragrafu 46 ZDPH
  • Opravný daňový doklad • doručení • lhůty pro opravu • provedení opravy
  • Dlužník či věřitel tzv. po změně režimu DPH
  • Uhrazení celého či částečného závazku po provedené opravě
  • DAP DPH, KH u oprav dle paragrafu 46
  • Příklady na daňové a účetní zachycení oprav základu daně
  • diskuze a odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Město a místo konání: ON-LINE
  • Datum konání: 16. června 2025, 14.00 - 16.00
  • Variabilní symbol: 26514
  • Stav: Připravujeme
Cena: 1 590 Kč Objednat