ON-LINE webinář Odpovědnost zaměstnavatele za způsob využití umělé inteligence jeho zaměstnanci
Určeno pro: personalisty, vedoucí pracovníky
Cíl: seminář reaguje na dopady nařízení EU č. 2024/1689 o umělé inteligenci. „Seznamovací období“ pro všechny uživatele umělé inteligence v EU skončilo 2. února 2025. Od tohoto data dopadá na zaměstnavatele přímá odpovědnost za způsob, jakým zaměstnanci využívají různé formy umělé inteligence a zejména jaká data jsou umělé inteligenci ze strany zaměstnanců poskytována. Zároveň toto nařízení zaměstnavatelům nařizuje zaměstnance na AI proškolit a zařadit takovou informaci do osobního spisu zaměstnance.
Program semináře:
- nařízení EU č. 2024/1689 o umělé inteligenci a jeho obsah po 2.2.2025
- povolené a zakázané postupy při využívání umělé inteligence
- přehled systémů využívajících umělou inteligenci
- práce s firemními daty a jejich příprava pro využití umělou inteligencí
- vnitřní směrnice pro umělou inteligenci jako klíčový dokument pro řízení práce s umělou inteligencí
- povinné školení zaměstnanců dle nařízení EU 2024/1689
- licenční podmínky poskytovatelů systémů umělé inteligence, GDPR, občanské a spotřebitelské právo
- obsah a náležitosti školení zaměstnanců o umělé inteligenci v návaznosti na nařízení EU 2024/1689
- frekvence školení
- sankce za opomenutí povinností zaměstnavatele dle nařízení EU 2024/1689
- osobní spis zaměstnance a informace o proškolení zaměstnance zaměstnavatelem v oblasti AI
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 10. dubna 2025, 14.00 - 16.00
- Variabilní symbol: 21386
- Stav: Připravujeme