Powered by Smartsupp

ON-LINE webinář Odpovědnost zaměstnavatele za způsob využití umělé inteligence jeho zaměstnanci

Určeno pro: personalisty, vedoucí pracovníky

Cíl: seminář reaguje na dopady nařízení EU č. 2024/1689 o umělé inteligenci. „Seznamovací období“ pro všechny uživatele umělé inteligence v EU skončilo 2. února 2025. Od tohoto data dopadá na zaměstnavatele přímá odpovědnost za způsob, jakým zaměstnanci využívají různé formy umělé inteligence a zejména jaká data jsou umělé inteligenci ze strany zaměstnanců poskytována. Zároveň toto nařízení zaměstnavatelům nařizuje zaměstnance na AI proškolit a zařadit takovou informaci do osobního spisu zaměstnance.

Program semináře:

  • nařízení EU č. 2024/1689 o umělé inteligenci a jeho obsah po 2.2.2025
  • povolené a zakázané postupy při využívání umělé inteligence
  • přehled systémů využívajících umělou inteligenci
  • práce s firemními daty a jejich příprava pro využití umělou inteligencí
  • vnitřní směrnice pro umělou inteligenci jako klíčový dokument pro řízení práce s umělou inteligencí
  • povinné školení zaměstnanců dle nařízení EU 2024/1689
  • licenční podmínky poskytovatelů systémů umělé inteligence, GDPR, občanské a spotřebitelské právo
  • obsah a náležitosti školení zaměstnanců o umělé inteligenci v návaznosti na nařízení EU 2024/1689
  • frekvence školení
  • sankce za opomenutí povinností zaměstnavatele dle nařízení EU 2024/1689
  • osobní spis zaměstnance a informace o proškolení zaměstnance zaměstnavatelem v oblasti AI
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 10. dubna 2025, 14.00 - 16.00
  • Variabilní symbol: 21386
  • Stav: Připravujeme
Cena: 1 590 Kč Objednat