Powered by Smartsupp

ON-LINE webinář Praktický průvodce účetní závěrkou v příspěvkových organizacích za rok 2025

Určeno pro: ředitele, ekonomy a účetní příspěvkových organizací, zejména školských, zdravotnických, kulturních, sociálních aj.

Cíl: seminář je zaměřen na účetní operace spojené s účetní závěrkou za rok 2025 a výklad účetních a daňových souvislostí

Program semináře:

účetní operace před uzavřením účetních knih

  • účtování na účtech časového rozlišení, dohadné položky,
  • zúčtovací vztahy - účtování zálohách závazcích a pohledávkách
  • vypořádání DPH, zůstatek na účtu na účtu 343
  • účtování o zásobách – způsob A, způsob B
  • účetní odpisy dlouhodobého majetku
  • kurzové rozdíly při uzavírání účetních knih

dlouhodobý majetek vykázaný účetnictví, jeho inventarizace

  • prověření zůstatků na rozvahových účtech
  • inventurní soupisy a srovnání se stavem účetním
  • odpisový plán a kontrola zaúčtovaných odpisů
  • kontrola majetkových okruhů

vyúčtování transferů

  • základní účty pro vykazování transferů, kontrola jejich zůstatků k rozvahovému dni
  • časové rozlišení investičních transferů v návaznosti na odpisování majetku
  • okamžik účtování předpisu (pohledávky) v souvislosti s přijatým transferem

prověření účetních operací při tvorbě a použití peněžních fondů

účetní operace navazující na výsledky inventarizace majetku a závazků (inventarizační rozdíly – úbytky, manka a škody, přebytky)

kalkulace a vykazování nákladů na hlavní a doplňkovou činnost v účetnictví

převod výsledku hospodaření na základ daně a vyčíslení daně z příjmu právnických osob

sestavení výkazů účetní závěrky za rok 2025 (rozvaha, výkaz zisků a ztrát, příloha), základní mezivýkazové vazby

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Město a místo konání: ON-LINE
  • Datum konání: 7. ledna 2026, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 21547
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 990 Kč Objednat