ON-LINE webinář První zkušenosti s novelou zákoníku práce
Určeno pro: personalisty, HR manažery, HR pracovníky, mzdové účetní, vedoucí pracovníky
ANAG ve spolupráci s Czech Employment Lawyers Association, spolkem sdružujícím přední české advokáty specializující se na pracovní právo (www.czela.cz) Vás zvou na společný prakticky zaměřený seminář, tentokrát na téma první zkušenosti s novelou zákoníku práce.
Na semináři vystoupí přední čeští advokáti specializující se pracovní právo a proberou s účastníky první praktické zkušenosti s dlouho očekávanou významnou novelou zákoníku práce (zákon č. 285/2020 Sb.), včetně podrobného pohledu na novelizované právní instituty a četných praktických příkladů. Detailně představíme nejen novou právní úpravu dovolené, ale rozebereme nové podmínky pro přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů, změny v právní úpravě vysílání zaměstnanců, velmi důležité změny pravidel pro doručování zaměstnanců včetně informací o možnostech elektronického doručování, praktické využití nového institutu sdíleného pracovního místa, jakož i další změny.
Program semináře:
9:00 – 10:00 přednáší Mgr. Veronika Odrobinová
úvod
přechod práv a povinností
- důvody pro změnu právní úpravy
- nové podmínky pro přechod práv a povinností
- nová pravidla pro výpověď v souvislosti s přechodem
zápočtové listy
odvolatelnost zaměstnanců
10:00 – 11:00 přednáší Mgr. Michal Vrajík
doručování písemností
- doručování písemností zaměstnavatelem zaměstnanci
- elektronické doručování (datová schránka, e-mail)
- doručování písemností zaměstnancem zaměstnavateli
změny v oblasti náhrady škody
- odškodňování pracovních úrazů a nemocí z povolání
sdílené pracovní místo
počítání času
11:15 – 12:15 přednáší Mgr. Klára Valentová
dílčí změny v úpravě pracovní doby
- pružná pracovní doba
- vícesměnný pracovní režim
- zkrácená pracovní doba
dílčí změny v oblasti odměňování
- zpřesnění v platové sféře
- doplnění úpravy průměrného výdělku
vysílání zaměstnanců
- novela směrnice o vysílání pracovníků
- zpřísnění podmínek pro vysílání zaměstnanců
- implementace novely do zákoníku práce
- jak vyslat zaměstnance z České republiky v rámci EHP
12:30 – 14:00 přednáší Mgr. Bc. Michal Peškar
dovolená nově od 1.1.2021
- počítání nároku na dovolenou na hodiny
- dovolená za kalendářní rok a její výpočet
- poměrná část dovolené za kalendářní rok na příkladě
- nové „krácení“ dovolené
- změny v čerpání dovolené
- převádění dovolené do dalšího kalendářního roku
- dovolená a státní svátky
- další „menší“ změny v dovolené
dotazy můžete pokládat přes chat
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 27. ledna 2021, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 19226
- Stav: Připravujeme