Powered by Smartsupp

ON-LINE webinář Správné využití informací z účetních výkazů pro hodnocení finančního zdraví firmy • praktická doporučení a všechny vzájemné souvislosti

Určeno pro: pro majitele a manažery menších a středních firem, kteří potřebují umět vyčíst z finančních výkazů informace potřebné pro řízení

Program semináře:

Na školení se dozvíte, jak efektivně sledovat a řídit ekonomické výsledky vaší firmy. Odnesete si rovněž přehled nezbytných kroků pro nastavení úspěšného vyhodnocování ekonomické stránky vašeho podnikání. S využitím praktických ukázek se naučíte posuzovat minulý, současný i budoucí stav hospodaření vaší firmy na podkladu dat z účetnictví. Všechny nezbytné účetní pojmy a souvislosti si vysvětlíme, aby ze školení dokázali těžit i neúčetní. Odnesete si schopnost porozumět výpovědi finančních výkazů a jejich užití ve firemní praxi. Ukážeme si, jak do praxe zavést ucelený pohled na hospodaření firmy, její silné a slabé stránky a závěry pro zlepšení problémových oblastí.

Přínos: Na praktické ukázce rozboru účetních výkazů reálné firmy poznáte, co je pro podnikatele podstatné v rozvaze a výsledovce. Dozvíte se, jak vyhodnotit finanční pozici vaší firmy i firem vašich stávajících či potenciálních obchodních partnerů. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními. Účastníci získají jako bonus bezplatný nástroj pro zhodnocení bonity firmy v Excelu a další cenné bonusové materiály.

Obsah:

  • Efektivní čtení výkazů • deset hlavních čísel, které můžete vyčíst z rozvahy a výsledovky
  • Pilíře ekonomického zdraví firmy • základní znaky dobré finanční kondice firmy
  • Nastavení finančního řízení • co je podstatné pro finanční zdraví firmy
  • Hodnocení ekonomiky firmy • analýza finanční výkonnosti firmy a její ekonomická interpretace
  • Peněžní toky • co je důležité pro finanční řízení ekonomicky úspěšné firmy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Město a místo konání: ON-LINE
  • Datum konání: 11. září 2025, 9.00 - 15.00
  • Variabilní symbol: 26527
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 590 Kč Objednat