ON-LINE webinář Správné využití informací z účetních výkazů pro hodnocení finančního zdraví firmy • praktická doporučení a všechny vzájemné souvislosti
Určeno pro: pro majitele a manažery menších a středních firem, kteří potřebují umět vyčíst z finančních výkazů informace potřebné pro řízení
Program semináře:
Na školení se dozvíte, jak efektivně sledovat a řídit ekonomické výsledky vaší firmy. Odnesete si rovněž přehled nezbytných kroků pro nastavení úspěšného vyhodnocování ekonomické stránky vašeho podnikání. S využitím praktických ukázek se naučíte posuzovat minulý, současný i budoucí stav hospodaření vaší firmy na podkladu dat z účetnictví. Všechny nezbytné účetní pojmy a souvislosti si vysvětlíme, aby ze školení dokázali těžit i neúčetní. Odnesete si schopnost porozumět výpovědi finančních výkazů a jejich užití ve firemní praxi. Ukážeme si, jak do praxe zavést ucelený pohled na hospodaření firmy, její silné a slabé stránky a závěry pro zlepšení problémových oblastí.
Přínos: Na praktické ukázce rozboru účetních výkazů reálné firmy poznáte, co je pro podnikatele podstatné v rozvaze a výsledovce. Dozvíte se, jak vyhodnotit finanční pozici vaší firmy i firem vašich stávajících či potenciálních obchodních partnerů. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními. Účastníci získají jako bonus bezplatný nástroj pro zhodnocení bonity firmy v Excelu a další cenné bonusové materiály.
Obsah:
- Efektivní čtení výkazů • deset hlavních čísel, které můžete vyčíst z rozvahy a výsledovky
- Pilíře ekonomického zdraví firmy • základní znaky dobré finanční kondice firmy
- Nastavení finančního řízení • co je podstatné pro finanční zdraví firmy
- Hodnocení ekonomiky firmy • analýza finanční výkonnosti firmy a její ekonomická interpretace
- Peněžní toky • co je důležité pro finanční řízení ekonomicky úspěšné firmy
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 11. září 2025, 9.00 - 15.00
- Variabilní symbol: 26527
- Stav: Připravujeme