ON-LINE webinář Využití umělé inteligence v účetní profesi • úvod do problematiky
Určeno pro: mzdové a finanční účetní
Webinář je vhodný pro ty, kdo s využitím umělé inteligence v účetní profesi začínají. Pro zájemce, kteří již zkušenosti s využitím umělé inteligence mají, je určen navazující webinář Využití umělé inteligence v účetní profesi – praktické ukázky.
Cíl: webinář reaguje na nástup umělé inteligence (AI) do různých oborů podnikání. V tomto případě jde o profesi finančního a mzdového účetnictví. Hlavním posláním webináře je představit klientům z řad finančních a mzdových účetních možnosti, které aktuálně nabízí umělá inteligence jako pomocník při výkonu jejich profese. A je jich již nyní docela dost…
Program semináře:
- umělá inteligence vznik, původ a představení jejího fungování
- generativní umělá inteligence jak pracuje a jakým
- ukázka přínosů umělé inteligence do výkonu účetní profese
- stručné představení nejrozšířenějších projektů založených na AI na trhu
- chat GPT a jeho detailní představení
- chat GPT v placené verzi a ve verzi ZDARMA • porovnání výstupů v obou verzích
- představení rozdílu mezi vyhledáváním na internetu a komunikací s Chat GPT
- forma komunikace s umělou inteligencí aneb jak zadat „prompt“ a jaké výsledky lze v návaznosti na zadaný „prompt“ očekávat
- ukázky reálných promptů z účetní oblasti (mzdové účetnictví, finanční a daně) a odpovědí umělé inteligence
- vytváření vlastního modelu v rámci Chat GPT • ukázka toho, jakým způsobem si účetní mohou vytvářet vlastní modely v rámci placené verze Chat GPT a jak rozdílné výsledky vlastní model vytvoří
- firemní data a jejich poskytnutí umělé inteligenci • co se s nimi stane po tom, co umělá inteligence vyřeší naše zadání….aneb z čeho se umělá inteligence rozvíjí a jak postupovat v případě, že nechceme další využití poskytnutých dat
- nahradí nás umělá inteligence? • zamyšlení lektora, zda umělá inteligence, která v současné době pomáhá účetní profesi má v budoucnu na to, aby účetní profesi zcela nahradila
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 7. října 2024, 15.00 - 17.00
- Variabilní symbol: 21271
- Stav: Připravujeme