ON-LINE webinář Začínající účetní • třídenní seminář

Určeno pro: začínající účetní, tak pro pokročilejší, jakožto nový úhel pohledu. V ceně semináře je publikace Abeceda účetnictví pro podnikatele 2021 a vzorové číslo časopisu Účetní a daně, zašleme Vám je poštou.

Webinář je interaktivní, budete potřebovat mikrofon a webkameru (webkamera není podmínkou)

Cíl: seminář se zabývá základy podvojného účetnictví podnikatelů. Na rozdíl od klasických seminářů není směr a uspořádání výkladu od teorie k praxi, ale obracený od řešení konkrétních problému „jak zaúčtovat“ k obecným účetním pravidlům. Při výkladu je prostor k řešení konkrétních problémů posluchačů. Vždy je upozorněno nejen na ohledy účetní ale i na aspekty z hlediska DPH a daně z příjmu.

Celková cena kurzu je 5.990 Kč, ale je možné se přihlásit na jednotlivé dny, cena za jeden den je 2.090 Kč

Program semináře:

1. den • 31. květen 2021

  • účetní doklady a zápisy
  • účetní osnova a rozvrh
  • zaúčtování vystavených a přijatých faktur
  • přijaté a vydané zálohy
  • opravy faktur, dobropisy, vrubopisy
  • DPH na faktuře - daňový doklad
  • pořízení zásob a dlouhodobého majetku
  • příbuzné doklady - smlouvy, dodací listy apod.
  • účtování pokladny a banky

2. den • 1. červen 2021

  • obsah účetnictví
  • okamžik uskutečnění
  • účetní období a zásada věcné a časové souvislosti
  • časové rozlišení nákladů a výnosů
  • dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek
  • uvedení do provozu, odpisy, technické zhodnocení, opravy, vyřazení
  • leasing
  • nákupy na úvěr
  • účtování v cizí měně

3. den • 2. červen 2021

  • zaúčtování mezd
  • cestovní náhrady
  • zaměstnanecké benefity
  • opravné položky k pohledávkám
  • postoupení, odpis a zápočet pohledávek
  • opravy chyb
  • inventarizace
  • zákonné povinnosti (směrnice, závěrka, audit, zveřejnění)
  • legislativní podklad
  • možnosti kontroly a sankce

! FAKTURU POSÍLÁME POSLEDNÍ DEN KONÁNÍ !

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Město a místo konání: Internet - ON-LINE webinář
  • Datum konání: 31. května 2021, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 19275
  • Stav: Připravujeme
Cena: 5 990 Kč Objednat