ON-LINE webinář Zaměstnanecké benefity

Určeno pro: nejen mzdové účetní, ale i pro ty, kteří hledají cesty, jak poskytovat zaměstnancům plnění z daňového hlediska výhodnější než formou mzdy a prémií

Webinář je interaktivní, budete potřebovat mikrofon a webkameru (webkamera není podmínkou).

Cíl: u všech a dalších benefitů jsou vždy vyložené podmínky a způsoby zdanění, jednotlivé benefity jsou srovnány dle poměru nákladů zaměstnavatele na straně jedné a efektivní hodnoty pro zaměstnance resp. zákonných odvodů na straně druhé.

Program semináře:

  • stravenky, poskytování jídla a pití na pracovišti
  • stravenkový paušál v roce 2021 – kdy je výhodný a kdy jsou vhodnější stravenky
  • poskytování ubytování zaměstnancům
  • zajišťování nebo hrazení cesty do práce a z práce
  • příspěvky na sport a kulturu
  • penzijní pojištění a životní připojištění
  • poskytování služebního automobilu, mobilu, další zařízení pro soukromé potřeby
  • poskytování rekreace
  • bezúročné a nízkoúročené půjčky zaměstnancům
  • peněžní a nepeněžní dary
  • diskuze a odpovědi na dotazy

FAKTURU ZASÍLÁME V DEN KONÁNÍ

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Město a místo konání: Internet - ON-LINE webinář
  • Datum konání: 17. května 2021, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 19274
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 190 Kč Objednat