Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Autor: Jitka Burešová
- Kód produktu: 93138
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 288
- Vazba: brož,. 17 x 24 cm
- ISBN: 978-80-271-1680-5
- Datum vydání: červenec 2022
- Běžná cena s DPH: 469 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -47 Kč
- Vaše cena s DPH: 422 Kč
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace.
Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4.
Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace