Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Autor: Jitka Burešová

  • Kód produktu: 93138
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 288
  • Vazba: brož,. 17 x 24 cm
  • ISBN: 978-80-271-1680-5
  • Datum vydání: červenec 2022
  • Běžná cena s DPH: 469 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -47 Kč
  • Vaše cena s DPH: 422 Kč
ks
    V prodeji

Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace.

Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4.

Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace

Chcete se na něco zeptat?