Organizační pokyny
Pokyny pro webináře
Objednávka
Po objednání webináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci SEMINÁŘE a WEBINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, jak webinář spustíte, zároveň Vám také zašleme e-mailem podkladové materiály a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za webináře provádějte až na základě zaslané faktury – daňového dokladu. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu.
V případě, že provádíte platbu za více seminářů nebo webinárů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více webiinářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník webináře.
Informace
Pořízení záznamu videosemináře i jeho šíření je zakázáno..
Společnost ANAG, spol. s r. o. si
vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení
zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k webinářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440.