Personalistika pro pokročilé aneb personalistický „audit“ vlastními silami
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní, pracovníky PaM a pro všechny zájemce, kteří chtějí být tzv. "v obraze"
Co zkontrolovat a nastavit, když mám pocit, že není všechno tak, jak má být.
Základní okruhy:
Pracovní doby s ohledem na potřeby provozu
- Analýza provozních potřeb a nastavení pracovní doby do vnitřního předpisu, co tam být musí a čím si ulehčit práci
- Nastavení pružné pracovní doby
- Související dokumenty (individuální určení PD…)
- Informování zaměstnanců v oblasti pracovní doby
Pracovní smlouvy
- Revize pracovních smluv • co v nich mít a co nemít s ohledem na možnosti určení zaměstnavatelem ve vnitřních předpisech
- Náplně práce
- Práce na dálku
Odměňování
- Mzdový výměr
- Dohoda o mzdě
- Mzdový řád
- Složky mzdy s ohledem na nárokovost
Vnitřní předpis a pomocné dokumenty
- Pracovní řád
- Ostatní vnitřní předpisy
- Dohoda o změně pracovní doby dříve než 14 dnů předem
- Dohoda o jiné minimální výši příplatků
- Dohoda o odložení splatnosti při práci přesčas
- A další
Diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 27. února 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26418
- Stav: Připravujeme