Powered by Smartsupp

Personalistika v kostce 2024 • co musí personalista znát a umět

Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní, pracovníky PaM a pro všechny zájemce, kteří chtějí být tzv. "v obraze"

  • Personální procesy od začátku do konce a řešení personálních situací se zaměstnancem
  • Vznik pracovního poměru a povinnosti zaměstnavatele před vznikem pracovního poměru
  • pracovní smlouva obsah pracovního poměru a jeho změny v průběhu pracovněprávního vztahu
  • kdy zaměstnavatel může a kdy musí přiřadit zaměstnance na jinou práci a řešení žádosti zaměstnance v průběhu pracovněprávního vztahu
  • řešení potřeb zaměstnavatele v průběhu pracovněprávního vztahu
  • náležitosti příslušných dokumentů
  • pracovní doba a její změny vycházející z potřeby zaměstnavatele
  • změny v pracovní době vycházející z potřeby zaměstnance
  • případy nespokojenosti se zaměstnancem z důvodu porušení povinnosti
  • možnosti řešení nespokojenost s pracovními výsledky zaměstnance
  • možnosti řešení ukončení pracovního poměru v souvislosti s povinnostmi zaměstnavatele
  • Dohody v souvislosti s konsolidačním balíčkem dle aktuální situace
  • Používání základních pracovněprávních vztahů a nastavení personálních procesů napříč firmou
  • vnitřní předpisy a jejich smysl a funkce

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 26. března 2024, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 26181
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat