Podniková environmentální strategie

Autor: Josef Krause

  • Kód produktu: 66254
  • Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
  • Počet stran: 248
  • Vazba: brož., 15,2 x 21,3 cm
  • ISBN: 978-80-7598-560-6
  • Datum vydání: leden 2020
  • Běžná cena s DPH: 365 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -37 Kč
  • Vaše cena s DPH: 329 Kč
ks
    V prodeji

Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie.

Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Stáhnout PDF prohlížeč.

Chcete se na něco zeptat?