Podniková environmentální strategie
Autor: Josef Krause
- Kód produktu: 66254
- Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
- Počet stran: 248
- Vazba: brož., 15,2 x 21,3 cm
- ISBN: 978-80-7598-560-6
- Datum vydání: leden 2020
- Běžná cena s DPH: 365 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -37 Kč
- Vaše cena s DPH: 329 Kč
Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie.
Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.