Powered by Smartsupp

Podzimní novinky ve mzdové účtárně v teorii a příkladech • změny aktuální a očekávané pro rok 2025

Určeno pro: Mzdové účetní, personalisty a všem dalším zájemcům o získání informací souvisejících s aktuálním i budoucím stavem legislativy v oblasti mzdového účetnictví.

Obsah semináře: Novinky, které tradičně přináší mzdovým účetním začátek podzimu + dopad změn v oblasti dohod o provedení práce na práci ve mzdové účtárně na přelomu roku 2024/2025. Změny v oblasti minimální a zaručené mzdy. Výklad a praktické příklady.

  • Průměrná měsíční mzda, její význam pro stanovení aktuálních veličin ve mzdovém účetnictví
  • Minimální a zaručená mzda (plat)
  • Očekávané změny v zákoníku práce
  • Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
  • Sociální a zdravotní pojištění u DPP a DPČ
  • Zaměstnání malého rozsahu
  • Změny v oblasti daně z příjmů ze závislé činnosti
  • Souběh zaměstnání zaměstnance u jednoho a více zaměstnavatelů
  • Praktický příklad
  • Aktuality ke dni konání semináře
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 21. října 2024, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26300
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat