Pohledávky a závazky z účetního a daňového hlediska
Určeno pro: pro všechny, kdo řeší účtování a zdanění pohledávek a závazků
Cíl: seznámit se s optimalizací zacházení s problémovými a nedobytnými pohledávkami z hlediska daně z příjmu a s ohledem na současné novely. Budeme se zabývat opravnými položkami, odpisem a prodejem pohledávek z daňového i účetního hlediska, pohledávkami mezi spřízněnými osobami, zápočty pohledávek v různých měnách popř. nepeněžních pohledávek.
Program semináře:
- vymezení pohledávek a závazků z hlediska účetnictví a daní
- druhy pohledávek z právního a účetního hlediska
- účtování o vzniku pohledávky a závazku
- zápočet pohledávek a závazků
- opravné položky k pohledávkám
- odpisy pohledávek
- daňová uznatelnost odpisů
- vyřazení závazků z účetnictví
- dodanění promlčených závazků
- postoupení pohledávek
- pohledávky a závazky v cizích měnách
- diskont pohledávek
- pohledávky a závazky ke správci daně
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 3. listopadu 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 19861
- Stav: Připravujeme