Pokladna • práce s penězi, které nejsou vaše • platební karty • šeková pokladna • máte řádně vybavené a zabezpečené pracoviště pro práci s pokladní hotovostí?

Určeno pro: pokladní a pokladníky v podnikatelské a nepodnikatelské sféře • pro začátečníky i pokročilé

Cíl: seznámit se s povinnostmi pokladních pracovníků, a to i z hlediska účetnictví a daní

Program semináře:

  • vedení pokladny a pokladní knihy
  • pokladní operace
  • práva a povinnosti pokladních pracovníků
  • vnitropodnikové směrnice vztahující se k této problematice
  • hmotná odpovědnost
  • účetní operace
  • provozní zálohy
  • stálé zálohy
  • vyúčtování záloh
  • zjednodušené daňové doklady
  • náležitosti účetních a daňových dokladů
  • inventarizace pokladny
  • manka a schodek pokladny
  • vazba pokladny na mzdovou a finanční účtárnu, na vyúčtování pracovních cest
  • ceniny
  • nejčastější chyby a problémy v pokladní činnosti
  • zabezpečení a vybavení pracoviště pro činnost pokladních pracovníků
  • smlouva o hmotné odpovědnosti
  • účetní operace s platebními kartami a šeky
  • cizí měna, kursy a přepočty, kursové rozdíly
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 12. října 2021, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 19344
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat